Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Louise - 24 mars 2010 18:55

..och humöret är återställt på happy mood   


Har mest slöprommenerat idag, detta med ett soft resultat på 15000 steg so far. Kan bli en bensträckare innan nattning så att jag kommer upp lite till. Helst vill jag ligga på 20000 steg/dag men så ser det inte riktigt ut i diagrammen. Genomsnittet har ökat dock från 14000 steg till 15000 steg.



10.000-STEGS KLUBBEN


Imorgon måste det bli en redig powerwalk oavsett väder. Har däremot både utvecklingssamtal för sonensskola och grupp på itrim. Vägningen kommer att hamna på ca -3 i bästa fall. Inte så fantastiskt bra. Men åt rätt håll och fullt acceptabel enligt vetenskapen. Däremot skall det bli intressant att se FFM efter att jag kommit igång med powerwalken. Om jag lyckats bibehålla eller kanske tom ökat min muskelmassa. Tror jag skall börja med lite armhävningar och ev köpa ett gummihopprep. Men idag har jag 50 kr på kontot så det dröjer lite.


Nu ska jag dansa lite....har upptäckt att det är så himmla skönt för kroppen, man blir glad och jag frigör sköna endorfiner i kroppen. Och så går världens bästa Kings Of Leon på surround just nu....... Yooo oooh hoo Your sex is on fire.....and sooooo ooooh  Were the words to transpire .......









Av Louise - 24 mars 2010 09:12


Idag är jag trött och sur och det bråkas och tjaffsas på morgonen hemma. Små barn små problem, stora barn större problem. Det ligger nåpgot i det. Riktigt dålig grund inför dagens intervju för ett arbete som jag vet att jag inte kommer att få. Vet inte varför de ens vill intervjua mig när de inte vill antsälla mig. Jag saknar körkort, fortfarande. Jag har aldrig saknat det för egen del, har alltid klarat mig bra utan. Men nu märks det dessvärre av vid intervju. Det verkar så självklart och allmänt vedertaget att alla har körtkort.


Jag har alltid hävdat att jag har två starka friska ben, dom bär mig dit jag behöver gå. Det finns en kollektivtrafik, det finns cykel, det fins tåg. Men nu har jag kommit till en punkt när jag inte längre klarar mig utan.

Jag får inte jobb utan lappen.   


Lite Salem Al Fakir tillägnad mig själv idag. Behöver lite pepp och positiv energi för idag har jag bara lust att lägga mig ner och gråta. Jag är helt slut. Det har inget att göra med diet. Det har med älskade tonnårsbarn att göra. Hur tufft det ibland är att vara ensam och stark. Att vara både den straffande och den belönande parten. Jag har en underbar unge, fantastisk på alla sätt. Men idag var en dålig start.



the grass is greener on the other side

I've told some people now they know it

forget you old lawn come over to mine

take your first step and you will get there in time 


it's true life will smile for you

it's true life will smile for you

it's true life will smile for you


the grass is greener on the other side

someone told me she had finally seen it

it's hard to believe it before you've tried it out

she's already thereshe's finally home


it's true life will smile for you

it's true life will smile for you

it's true life will smile for you

it's true life will smile for you


you thought you knew it all but let me tell you

you're not the only one by far

let's knock down all the walls

you better believe it 'cause now you know it's true

life will smile for you 


it's true i wouldn't lie for you


LCD

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards