Alla inlägg under september 2010

Av Louise - 3 september 2010 12:10

Vad jag mår bra. Rensar garderoben och provar gamla kläder. Börjar sitta bra igen. Jag mår så oförskämt bra. Och inte för att jag rensar garderoben men kanske det har en underliggande betydelse i att göra just så, rensa garderoben. Städa bort gammalt och fult och fylla på med nytt och fräscht. Bara spara sådant som jag verkligen vill ha i mitt liv.

Är det knepigt att bara släppa så? Jag vet inte. Och egentligen bryr jag mig inte. För det var inte meningen att det skulle bli nått mera. Men likaväl ångrar jag det inte. Jag behövde något att testa på.

Jag mår bra, bra, bra. Det bubblar i hela kroppen och livet leker på hög nivå. Börjat fundera över detta med själsfrände. Jag hatar, och märk väl att jag använder ordet HATAR att tala i telefon. Jag är en person som möts och diskuterar om jag inte sitter på kammaren och analyserar över livets varande som nu denna blogg har utvecklats till att bli ett forum för.

Denna nya mannen i mitt liv har förmågan att hålla mig intresserad över telefonen i timmar och timmar och timmar. Vi ligger och småpratar och skrattar och planerar och myser och saknar och ..... ja det är verkligen ovanligt i min värld att det kan gå till på detta sättet. Men jag välkommnar det med öppna armar och öppet hjärta.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards