Alla inlägg under februari 2011

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..


Ska bättra mig. SNart.

Av Louise - 2 februari 2011 09:55


Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra.


Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så intresserad som mig. FAN!! Fans helvete, det kändes så lovande. Försöker hålla mig kall,,,men är inget vidare på det. Ska ingå radiosilence där ett tag, inte finnas så tillgänglig. Han är väldigt dubbel. Visar intresse, backar. Struliga killar är det mest enerverande som finns, och samtidigt så sätter de klorna i en så det svider. Får den där känslan av att vilja köra bulldoozer och raka rör, vill du eller vill du inte??? Tala ur skägget för fan. Hur svårt kan det vara?


Men spelar argt Slayer och biter mig blodig istället....









Träna är oxå bra för frustration....körde cross + styrka igår på jobbet...svårt att hinna till gymet denna vecka. Nobbar extra mycket, vilket oxå är bra för ilska och frustration och lite besvikelse.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards