Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Louise - 30 mars 2010 19:08

Jag känner mig nöjd med alla mina toppresultat gällande steg i denna vecka och förra, kommer att gå och lägga mig tidigt ikväll. Jag nöjer mig med 14756 steg och lägger mig tidigt med säsong 2 av Trueblood. Jag är lite trött.


 


Jag har nu gått ner 16 kg prick (hemvågen) och veckan slutade på -2.2 kg. Det är ett riktigt ok resultat. Jag tror att eftersom att jag inte kunnat gå powerwalks som tidigare i veckan, eftersom att jag jobbat, så föreligger risk för tappad muskelmassa. Jag måste försöka ta ett riktigt pass efter jobbet imorgon som är inne vilket ger färre steg. Jag har 4.2 kg kvar att beta av för att inte bita i gräset gällande matchen med Sussie, har tappat 3.8 kg av de 8 utsatta. Jag har oddsen lite emot mig, men om jag håller samma takt denna vecka så ska det gå. Det är inte omöjligt.


Ha en fin fortsatt kväll, vi ses igen imorgon   

Av Louise - 30 mars 2010 07:52

 God morgon


Har blivit inrigd så sitter nu och pressar i mig kaffe. Det blir en jobbdag idag med....hade lite i hemlighet hoppats på att vara ledig och få en powerwalk, måtte jag få vara ute...och det blir steg. Det är så gött att jobba i mina reebok. Och jag tar inte av dem på hela dagen. Känns mycket bra i fötterna.


Nu måste jag gå men...jo vågen stod på 90.9 idag. Shit va nära det är att byta tiotalsenhet från en ni till en åtta. SNart väger jag 89 kr. Bara tanken på det får mig att tanka energi. Nu jäklar. Bye bye...ses e 17.


Och kämpa på där ute,FÖR NI VET


THE SKY IS THE LIMIT!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards