Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Louise - 10 mars 2010 14:48

  



vad   knä   lår   rumpa   midja   bh   byst   övera.  undera.

 43     45    65    116       109     101  121    38        29

-1     -0,5   -5     - 5       -11       -7    -6     -3         -1


totalt -39,5 cm


Behövde piggas upp lite så jag mätte redan idag.

Av Louise - 10 mars 2010 08:31


Har suttit och räknat på hur viktresultatet kan se ut imorgon till gruppen. Känns inte kul alls. Efter andra gruppen -8.3 kg och efter tredje gruppen runt -2,5 kg.   Det är verkligen inte peppande eller något jag ser fram emot. Ja visst det är minus på vågen och ja visst det pekar åt rätt håll... Det är tur att jag skall ta måtten den dagen. Det har jag inte gjort alls (mer än midjan en gång) så det skall bli kul att se om det är någon skillnad. Det bör det ju vara. Jag har ju skött mig jättebra. Och jag har tränat, jag har gått jättemycket. Jag har en liten ryggsäck på jobbet med vattenflaska i  för att jag skall få i mig vatten och jag dricker hela tiden.


Men kanske borde kolla efter ett joggingbälte. Om jag inte har alla flaskor i vill säga. Kan ju ha två i kylskåpet. 199 kr på stadium.

 

http://www.stadium.se/sport/traning/ovrigt-traning/068422/soc-water-belt


Jag har fått finnar. Ett par stycken. Och eksemen är värre både på händer och i ansiktet. Detta oroar mig lite. Men sedan köpte jag broddar på intersport av gummi och tror att jag kan ha reagerat på dem. Är ju gummiallergiker (PPD, Tiuram). Dom var dessutom urkassa. Alltså, de funkar när de sitter på greppar mycket bra i isen men lossnar från skorna. Jag har dessutom tappat en av broddarna. Hur frustrerande tror ni att det är på en skala när man är ute och går i bra fart med högt tempo. Och hur farligt är det? Jag har rätt storlek, har testat på olika skomodeller men med samma resultat. Och så fick jag blåsor på händerna av dem (kontaktallergi).   

LCD

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards