Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Intervjun gick bra

Av Louise - 24 mars 2010 18:55

..och humöret är återställt på happy mood   


Har mest slöprommenerat idag, detta med ett soft resultat på 15000 steg so far. Kan bli en bensträckare innan nattning så att jag kommer upp lite till. Helst vill jag ligga på 20000 steg/dag men så ser det inte riktigt ut i diagrammen. Genomsnittet har ökat dock från 14000 steg till 15000 steg.



10.000-STEGS KLUBBEN


Imorgon måste det bli en redig powerwalk oavsett väder. Har däremot både utvecklingssamtal för sonensskola och grupp på itrim. Vägningen kommer att hamna på ca -3 i bästa fall. Inte så fantastiskt bra. Men åt rätt håll och fullt acceptabel enligt vetenskapen. Däremot skall det bli intressant att se FFM efter att jag kommit igång med powerwalken. Om jag lyckats bibehålla eller kanske tom ökat min muskelmassa. Tror jag skall börja med lite armhävningar och ev köpa ett gummihopprep. Men idag har jag 50 kr på kontot så det dröjer lite.


Nu ska jag dansa lite....har upptäckt att det är så himmla skönt för kroppen, man blir glad och jag frigör sköna endorfiner i kroppen. Och så går världens bästa Kings Of Leon på surround just nu....... Yooo oooh hoo Your sex is on fire.....and sooooo ooooh  Were the words to transpire .......









 
 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

24 mars 2010 21:54

Dans är härligt när man vågar dvs.
Brukar inte dansa utan promille i kroppen men det har faktiskt hänt och då är det gött.
Ha en bra pw imorgon:)

http://nylopare.blogspot.com

 
Louise

Louise

24 mars 2010 22:17

Jag dansar när jag lagar mat, när jag dammsuger, när jag städar eller när jag bara känner mig stel efter för lång tid i datastolen. Det handlar ju bara om att skaka loss lite till favoritmusiken. Inte så avancerat. :0) Men aldrig på Harrys.

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

25 mars 2010 05:36

Harrys? O Herre Gud det har jag nog aldrig gjort eller jo det gjorde jag nog på 90 talet sist :)
Fast då hette det något annat.
En och annan privatfest har jag dansat på. Men sedan har jag dansat det senaste året inför publik, betalande :)
Jag är med i operagrupp som hade föreställningar förra året. Där dansade jag vals.
När jag började i gruppen fick vi lämna kroppsmått. Då var jag som störts men under tiden vi repeterade så gick jag ner alla kg så jag fick ge dem en ny lista. Där har jag något att jämföra med :)) Faktiskt riktigt kul.
Ha en bra dag :)

http://nylopare.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards