Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Vecka 6 dag 7

Av Louise - 23 mars 2010 08:05

Sista dagen på vecka 6. Nu är vi precis i mitten. Halvvägs igenom denna 12 veckor snabba viktminskning. Och en stor bit av Mount Everest är avklarad...


 

 


Idag uppdaterar vi hemvågsdiagramet. Och det känns tryggt att itrims våg visar mindre i vikt än min våg. Då vet jag att jag är säker när jag är i mål. Funderar på att köpa en mer avancerad våg framöver. En sådan som väger fettprocent och FFM och TBW. Stegräknaren kommer jag nog att bära i resten av mitt liv.

LCD
 
 
Ingen bild

Malin

23 mars 2010 09:08

Hej!
Vill bara säga att din blogg är en av mina tre absolut största inspirationskällor till att lyckas med Itrim. Jag är inne på vecka 4, dag 2, och provar mig fram i LCD-hyllan...! Otroligt strongt gjort med alla dina steg, jag är grymt imponerad! Forsätt blogga så mycket du bara orkar! ;) Mvh, Malin i Norrland

 
Louise

Louise

23 mars 2010 09:26

Tack Malin. Vad glad jag blir. Tack för att jag får inspirera dig. Jag blir smickrad och jättestolt. Och det peppar mig. :0)

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

23 mars 2010 18:10

Ja du är en stor förebild Louise och du skriver så bra. Jag känner igen så mycket från min resa. Glädjen över att kunna gå långa promenader och känna hur kläderna börjar glappa och bli förstora etc.
Ang våg så köpte jag en sådan våg. Det är kul ett tag men fråga dig igentligen om du har någon användning av den eller om det är kul med prylar. Idag kollar jag aldrig procenten eller så. Bara att vikten är håller sig på ungefär rätt ställe. Sedan är det så att du kan inte jämföra den med Itrims våg då den är bättre och säkrare i mätningen dvs starkare ström.
Vila du från promenaden idag. Det finns nya dagar att gå dem på för du har ju inte slarvat förut direkt :)

http://nylopare.blogspot.com

 
Louise

Louise

23 mars 2010 18:45

Jag får snart kräva någon form av provision från itrim. Min blogg ligger på deras sida efter att de bett om att få lägga den där, och tydligen peppar jag andra. Men det är jag väldigt stolt över. Och jag är jättenöjd med metoden, jättenöjd och ännu mera jätte supernöjd. ;0) jag har även undersökt bakgrunden till metoderna de använder. Kikat på den information som finns tillgänglig från dels Hemmingsson. Jag går inte in blind, utan jag håller mig alltid kritisk och observant. Berömmer sånt jag gillar och kritiserar det jag inte gillar lika mycket.

Vågen ser jag mest som en kul grej om jag skulle skaffa en. Som du säger, ytterligare en cool elektrisk pryl som blinkar. ;0)

Men Peter. Även din blogg borde ligga på itrims hemsida. Du har gått ner...var det 35 kg, förändrat hela ditt liv och förlängt det genom det arbete DU har gjort för att komma dit du är idag. Jag är full av respekt inför vad du åstadkommit.

http://itrim69.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards