Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

Jag har inte dött

Av Louise - 13 maj 2010 18:28

Jag mår bra. Inget har hänt. Jag har bara lite för lite tid och är heller inte riktigt lika exalterad längre. Jag har gått ned 20 och nu går det långsamt. Äter mat igen, vågar inte ställa mig på vågen. Det har blivit lite av en obehaglig grej, så jag har ingen aning om hur landet ligger. Det känns som om jag gått upp lite och det vill jag inte se. Jag avvaktar tills jag känner att det är säkert. Har tagit lite paus från bloggandet.  


Sedan Jobbar jag lite för mycket, hinner inte riktigt med mig själv just nu. Det gillar jag inte. Så oroa er inte, jag har bara inte så mycket att skriva om just nu.

 
 
Sussie

Sussie

13 maj 2010 19:45

Skönt att få ett livstecken från dig! Du kan ju liksom inte skriva att du har gått 34000 steg i ett inlägg och sen inte skriva nåt mer på en vecka. Trodde du hade gått ihjäl dig. ;)
Kämpa på, snart kommer du att känna att du är i fas med dig själv igen! Undviker också vågen just nu. Ska träna två pass till den här veckan och sen ta tjuren vid hornen på gruppträffen på tisdag.
Heja heja!

http://itrimsussie.blogspot.com

 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

13 maj 2010 20:37

Skönt att höra.
Det är lite skakigt innan man vet hur det är.

Det går säkert bra. Fokus på vad du ska göra bara. Du vet målet.
Bra jobbat och heja för fortsättningen.
/Peter

http://nylopare.blogspot.com

 
Ingen bild

Norrland

14 maj 2010 07:27

Åh, där är du ju! Tänkte lite som Sussie... ;) Kämpa på! Själv är jag nu i slutet av v11, och jättenervös för matstart om nån vecka.... Ha en skön helg!

 
Lovisa

Lovisa

14 maj 2010 08:43

Det kommer gå jättebra! Första veckorna när man börjar äta verkar tuffa. Jag gruvar mig lite... Men du är jätteduktig. Ta en dag i taget och ge dig själv lite egentid om du har möjlighet :-).

http://viktresameditrim.blogspot.com

 
Ingen bild

studentitrim

14 maj 2010 15:55

Skönt att höra :) hade faktiskt börjat oroa mig, men anade att det var som du sa. Hoppas det känns bättre snart, och det är ju som sagt väntat att gå upp nåt kilo när man börjar med mat igen, även om det suger för motivationen att se det. Stay strong, jag tror på dig och att du snabbt e tillbaks på banan. kram

 
Ingen bild

studentitrim

19 maj 2010 21:46

Nu var det ett tag sedan man såg nån uppdatering från dig, du som brukade vara så flitig med det. Hoppas allt är okej och att det går bra för dig! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards