Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Louise - 2 maj 2010 15:30

Hoppade visst en dag igår. Jag har jobbat. Surprise?!


Jag har upptäckt att jag helt plötsligt tappar vansinnigt mycket hår, och då menar jag inte lite hår. Mycket hår. Det är drivor i badkaret och i hårborsten. Lite oroligt.


Vikten står stilla, eller det är lite plus minus noll så jag har låtit vågen vara.. Jag börjar äta onsdag. Mmmmm   Tror jag skall låta bli vågen helt en period nu då jag faktiskt blir lite deppig av att inget händer. Det är inte motiverande. Men humöret är på topp, jag springer som vanligt på jobbet, upp för trappor, springer till och mellan boende. Det rullar på fint. Fick en hel del komplimanger igår från en vän jag inte sett sedan nyåret. Det är peppande.

Jag får lov att fokusera på det som funkar, what works.   


Nu tillbaka till jobbet, har bara en kort rast nu.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards