Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Louise - 27 maj 2010 21:57

...om vi räknar från slutet.


Jag tror jag är den förste blodomloppare som går vilse. Jag gick längst, jag vann den kategorin om den funnits. Det blev lite ledsamt en stund.   Anledningen till att jag var vilse var att jag inte kollat kartan ordentligt så när 5 km rundan kom springandes så åkte jag med dem istället för att fortsätta längs tinnerbäcken, det tog även ett tag innan jag upptäckte mitt mistag och kunde vända och fortsätta som sist på min runda,Sedan missade jag en pil på vägen strax innan haningeleden och gick ytterligare lite fel. Fick vägvisning tillbaka av några snälla damer som gått blodomloppet förra året. Flera funktionärer hade lämnat banan när jag kom. Ingen vätskestation stod kvar när jag kom dit. Men jag mötte på flera på vägen, jag var mest generad och önskade att jag aldrig ställt upp på detta. Jag tog mig i mål men vägen det gick inget bra alls.


Stegen för idag var 10000 vid starten på loppet och är nu uppe i 28813 steg.


Nu är jag trött och lite besviken.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards