Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Vecka 6 Dag 4

Av Louise - 20 mars 2010 08:45


Det hjälper verkligen att ligga i och kämpa lite extra. Gårdagen resulterade i en powerwalk på förmiddagen och en på eftermiddagen. Mjukade kroppen med lite bollpilates och passade på att träna kata 31. Jag kan det fortafarnde ganska bra trots att träningen legat nere i 2 år. Idag pekar vågen (hemvågen) nedåt ordentligt igen. 93.5 kg. Snart kämpar vi för att komma under 90 kg sträcket.   


Pausmusik från x-factor  - Rhydian, Jamie, Lambert

Och lite LIDA


Vem kan låta bli att älska PINK?? Jag gillar den tjejen och så sjunger hon bra. 


Jaha...va ska vi hitt på idag då...en prommenad till IKEA kanske? Men en lördag fm. Nja. Kanske skulle ringa en vän. Men jag går bäst själv. Mest fokus då. Lite skränig mucik i lurarna och pulsa på. Borde ta en prommenad till itrim och ladda upp med fler barer. Det är ju denna v och nästa som det är kampanj. Hade jag mer slantar på kontot hade jag laddat rejält. Det är ju över 6 v kvar av LCD.


Just nu försöker jag köra 2 barer och 2 chili sin carn. Det funkar bäst för mig gällande mättnad. Det blir dyrt. Över hundringen/dag. För att klara mig fram till slutet på LCD så behöver jag 82 barer, a 25 kr, 2100 kr. Och jag behöver 82 port chili, a 30 kr, 2460 kr. Men köper jag barer nu så får jag 5 lådor till priset av 4 lådor. Det blir ett styckpris på 20 kr. Det är stor skillnad. Jag älskar smoothisen men den mättar inte lika bra.


Nu är kvällen planerad. Blev just inringd på jobb. Så det är bäst jag ger mig ut på en långrunda nu i powerwalkens tecken.   






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards