Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Ytterligare 8 km +1

Av Louise - 19 mars 2010 21:21


Tog en kvällspowerwalk , det blev 9 km till. Och så har jag kämpat med min jo och min bokken sedan jag kom hem (stav och svärd i kamsport) för att komma upp i 25008 steg.   17 km totalt idag


Har även bokat in en arbetsintervju. Nr 4. Men jag är tveksam till om jag har någon chans.


Inget är omöjligt och the sky is the limit. Eller hur var det...


Ha en trevlig kväll...nu ska jag lägga mig raklång på soffan.

 
 
Sussie

Sussie

19 mars 2010 22:59

Härligt jobbat!!! Själv har jag inte hunnit gå nästan nånting idag. Har varit jury i en musiktävling ikväll och kom precis hem. Men i morgon ser jag fram emot en lång och skön promenad!
Hoppas du får en fin helg!

http://itrimsussie.blogspot.com

 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

20 mars 2010 06:23

superbra. Hur lång tid tar det att gå 9 km?

Vilken träning du får när du går så länge så ofta.
Är impad.
Ha det gott :)

http://nylopare.blogspot.com

 
Louise

Louise

20 mars 2010 08:18

Sussie: Sitta jury på en musiktävling låter inte helt fel det heller. Särskilt om det är bra band som spelat. Va härligt.

Peter: Bra fråga. Jag har ingen aning tittade inte på klockan. Det tog lång tid, gick i områden jag inte känner till runt Lambohov. Gett mig i den på att hitta korpens lokal och kolla in den. Enligt eniro "rita & mät" så skall en sådan promenad ta 1 timma och 45 min (5 km/h) Ska nog mäta tiden idag. Det säger ju kanske något om konditionen. Jag kände att jag behövde ta i med hårhandskarna igen, jag har blivit lite soft de senaste dagarna. Inte rört mig lika mycket och varit lite negativ. Nu, back on track. Detta handlar om fettförbränning till 75%. Jag vill att vågen skall skynda ner. Tveksam till om jag har tid att träna så i resten av mitt liv. Men vi får se. Jag vill ju leva aktivt. Men ha med familjen.

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

20 mars 2010 20:18

Hmm runt Lambohov! Bor du där så bor vi i samma område.
Jag bor nära busshållplatsen till tvåans Storskiftesgatan.

Det där att träna mycket men vill ha familjen med är du inte ensam om. Vi har inga barn så för oss är det enkelt men på jobbet har jag inspirerat några som nu har fått med familjen till Friskis bla. Det är roligt när man kan få igång folk. En tjejs kille tyckte att hon inte unnar sig själv några kläder utan att barnen får först och tyckte att hon borde kolla in något till sig själv för en gångs skull. Det gjorde hon men det blev löparkläder :) Lite kul tycker jag och det säger lite om hur hon tänker.
Ha en skön helg.

http://nylopare.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards