Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Vecka 5 Dag 4

Av Louise - 12 mars 2010 18:03


Hallå hallå....vad många det är som läser vad jag skriver. Kul.


Idag har det jobbats. Och det har städats. Två hushåll med massor av små och stora prydnadssaker, dammsugare från 1950, dammvippor, skurtrasa med skurborste på skaft. Det är en kulturresa i tiden. Jag tycker det är väldigt roligt att jobba med dessa gamla husfruar och arbetarmän. Vi ser livet så olika men ändå har vi så roligt tillsammans. Dammvippan borde införas igen för den är bra.

 


Jag har inhandlat en gym/massage boll..typ yogaboll men knottrig. 79 spänn på netto(299 hos gym grossisten). Hur skönt som helst att ligga rakt över den med ryggen mot bollen.Ska bara hitta en video till den. Finns ju en och annan på nätet.


 

 


I övrigt. Jag mår la bra. Kan motstå tanternas trugande av kaka. Visst jag är hungrigare än vad jag varit tidigare men det rullar på. Försöker att inte tänka så mycket på det. Tacksam för mina måltidsbarer, tacksam för -11.9 kg, tacksam för arbete, tacksam för hälsa, tacksam för tak över huvudet, tacksam för det mesta livet just nu har att erbjuda.

 
 
Mumlan

Mumlan

13 mars 2010 11:54

Ditt inlägg utstrålar energi. Det behöver jag nu. Tack! :-)

http://itrim.bloggagratis.se

 
Louise

Louise

13 mars 2010 14:52

Tack. ♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ Och va skönt att jag kan ge dig något tillbaka. :0) Det gör mig glad. ☆•*¨*•.¸¸❤ Kämpa på...och som Ernst Rolf sjunger...Bättre och bättre dag för dag ♫♪♫♪♫♪

http://itrim69.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards