Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Vecka 4 Dag 7

Av Louise - 8 mars 2010 06:29

 Jaha. Ska gå och jobba strax men ett litet inlägg.


Veckan har gått långsamt ned -1.3 Jag har tränat som vanligt om inte mer ätit 200 kcal mer/dag LCD men bara tappat nått kilo drygt. Inte roligt alls. Men punkt och prick. Jag följer programmet. Jag är lockad att gå tillbaka till VLCD men det är ju inte tanken. Men tidigare itrimare berätta om att de åt bara 500 kcal och under 10 veckor. Totalt ned 10.3 kg. Det kanske är en liten platå. Vad tror ni?

LCD
 
 
Elisabeth

Elisabeth

8 mars 2010 06:58

Hej o tack för din fina kommentar! Tycker du har varit duktig, -1,3kg är bra på en vecka. Man kommer ju inte att gå ner lika mycket som i början. Brukar säga att det är godis och mack-kilona som man blir av med från början och dom lossnar snabbt.... Vi får helt enkelt kämpa på. Äter du 800kcal/dag eller 7000kcal/dag. Jag ska äta VLCD och två LCD per dag för att vara säker att jag ligger i den ketogena fasen. Men jag åt iof aldrig rivstarten utan skulle börja med 700kcal. Nu kör vi hårt båda två!!! Vad duktig vi är

http://elisabethsviktresa.bloggplatsen.se

 
Mumlan

Mumlan

8 mars 2010 10:26

Jag har upplevt att vikten stannat upp något i alla förändringar för att sedan fortsätta neråt. Jag tror inte alls att du behöver vara orolig. :-)

http://itrim.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carina

8 mars 2010 11:10

1,3 är inte dåligt!! Men jag förstår vad du menar eftersom du gått ner så mycket innan.
Kroppen samlar säker på sig lite nu i början och sen bär det av nedåt igen!
Go girl!

 
Louise

Louise

8 mars 2010 15:41

Tack. Va gulliga ni är. :0) Det är nog som ni säger. Och jag är larvig som gnäller över att bara tappa 1 kg. Jag har ju precis bytt från VLCD till LCD. Kroppen behöver nog vänja sig för att sedan göra om göra bättre. ;0)

http://itrim69.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards