Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

My Virtual Model

Av Louise - 4 mars 2010 11:30

http://www.mvm.com/cs/


Jag gjorde en liten figur av mig själv på My Virtual Model. Kan vara lite kul att se skillnaden även om jag väljer att vara anonym i min blogg. Åtminstone tills vidare.

Detta är resultatet. Nu kan jag inte påstå att detta är likt mig men somewhat..


         


Bytte ut bilderna så att jag inte ser ut som en hot latino. Det är jag ju inte. Detta blev mer likt mig. Men jag måste säga att jag ser ingen skillnad. Och jag har gått ner 9 kg. Nja. Kolla in Mumlans bilder. Så ska det se ut. Så småningom. Avundas alla som trots övervikt har fina former. Som Anna (137 kg).

Jag och min äppelkropp   


 

 
 
Mumlan

Mumlan

4 mars 2010 13:16

Vad bra att du länkade! Nu fick jag äntligen till en sådan! :-)

http://itrim.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carina

4 mars 2010 18:18

Första dagen idag!! :-)
Har gått ganska bra. Har testat skogsbärspulvret och kycklingsoppan. Pulvret tyckte jag var väldigt sött men ok. Soppan var lite sådär.Ska testa potatisoch purjolök till middag. Åt mellanmål halv 4 och nu är jag verkligen hungrig. (18:15)
Tar kanske några dagar innan det känns ok. Eller?
Dricker mkt vatten som mättar lite för stunden iaf.
Skaprova gröten i morgon men har inte så stora förhoppningar på den. Har inte hört någon som gillar den ännu men den kanske funkar för mig.
Startar på 97,6 kg.Bläääääääää Kan bara bli bättre nu. Har aldrig vägt så här mycket. (och kommer aldrig att göra det igen heller)
Så nu håller jag tummarna på att jag grejar detta. Tror det eftersom man har så pass mkt stöd från Itrim.
Testade att göra en bild på mig men det funkade inte. Blev för snygg på bilden mot hur jag se ut i verkligeten ;-)
Fick inte alls till kroppsformen.
Nåja. Ska "laga" till lite soppa.
Kram så länge

 
Louise

Louise

4 mars 2010 19:09

Grattis. Va kul. Äntligen igång. Va härligt.

Hur du kommer att reagera på dieten är omöjligt att svara på. Men för mig tog det ett par dagar innan det kändes helt ok. Som sagt...drick vatten. Hela tiden. Drick drick drick. Du vet smådrick hela tiden.

Pulvrena. Jag vill påstå att hunger är den bästa kryddan. Jag tyckte inte om någon av shakerna i början. Den jag kunde bäst tolerera var skogsbär. Chokladen tycker ganska många är ok. Testa tips från omklädningsrummet i min blogg, att köra den i en matberedare med is och kanske tillsätta lite pulverkaffe eller kokt kallt kaffe. Jag har själv inte testat det men i efterhand tyckte jag att det var lite smart. Köp några styckpåsar och testa dig fram innan du köper ett storpack utöver de som du fått gratis.

Jag tror också att psyket spelar in en hel del i hungern. Jag har inte upplevt det jobbigt än så länge. Visst har jag känt hunger, men inte så att jag funderat på att bryta. Jag lagar min sons mat, och kan stå och lukta på den och faktiskt njuta. Får liksom lite av det goda trots att jag inte kan smaka. Näsan gör mig inte tjock.

Ställ in dig mentalt att nu eller aldrig. Och träna. Och prata med andra itrimare. Visualisera hela dig in i detta, gå till itrim med öppet sinne. Jag frågar mycket, nästan hela tiden. Personalen är jättegullig. De svarar så gott de kan och har tid. Men de bästa svaren får jag i omklädningsrummet. Så har det i varjefall varit för mig på mitt itrim.

Jag skall ju träffa min coach för första ggn den 16 mars (efter incheckningen då) det ska bli så kul. Jag kommer att ha gått i mål.

Planera promenader, aktiviteter. Jag vet inte hur ditt liv ser ut. Hur du jobbar eller vad ni brukar göra. Men fundera ut alternativa sätt att röra på dig. Jag rekommenderar städning (det blir rent, du rör på dig och du känner dig duktig) jag rekommenderar en daglig promenad till affären lite längre ifrån bara för att köpa nån detalj (om ni storhandlar) jag rekommenderar att du drar med din granne, din farmor, din kompis, din man, dina barn ut på promenad. Eller lånar någons hund. Och jag rekommenderar att du tränar. Det ger resultat. Och du träffar andra itrimare.

Hm...vad mer...kanske räcker so far. Och hör av dig om det är något du undrar. Jag svarar alltid. Lycka till nu...DU ÄR STARK!! DU ÄR TUFF!! DU VILL DET HÄR!! DU FIXAR!!

Kram Louise

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Louise

Louise

4 mars 2010 19:14

Korrigerar mig själv.

När jag träffar min coach kommer jag att ha klarat mitt första delmål. Jag kommer inte att ha gått ner allt. ;0)

Och...jag kom på..

Jag rekommenderar en träningsvideo. Har du inte kommit upp i dagens steg. Kör Zumba eller annan träningsvideo med steg.

http://itrim69.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards