Alla inlägg den 10 april 2010

Av Louise - 10 april 2010 19:08

Idag lyckades jag tjata med Knodden på en rejäl cykeltur i Rydsspåret. Man kanske inte får cykla där men det var inte så många motionärer så det kändes ok. Det är fortfarande lite blött och kladdigt på sina ställen.


Vi avslutade med lite styrketräning. Lyfta stock, chins, försökte få till hyperextentions på stängerna men det var lite för hårt, situps och vad det nu heter när man vandrar på en stång med händerna. Det var kul, särskilt med Knoden som blev ivrig och tyckte det var kul. Blev ett varv vid lekparken med. De har en miniklättervägg.


Imorgon är jag ledig. Skönt. Skall på kalas i urskogen.


Ha en fin fortsatt kväll.

Av Louise - 10 april 2010 06:49

Nu står det helt stilla på vågen. Och det har stått helt stilla nästan hela veckan. Jag kommer inte att uppnå målvikt denna vecka. Jag kommer heller inte att ha tappat matchvikten. I början på veckan tappade jag 0.5 kg. Nu är det en spikrak linje, flatline. Det är verkligen nedslående.   


Ska nu gå till jobbet.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards