Alla inlägg den 22 april 2010

Av Louise - 22 april 2010 12:03

Nu är det fart på vågen igen. Det känns tryggt och det är motiverande. Jag är tillbaka i viktminskningen igen. 87.0 kg idag. Min mor kommenterade just hur viktigt detta kommatecken är, hon mindes sin VV-tid. Och så är det. När man är inne i det så är kommatecken viktiga.


Jag sitter nu på jobbet. Har lite behövlig rast.


Jag skall springa blodomloppet, eller mer sant är jag skall gå powerwalk den långa sträckan. Men vi får se. Jag skall börja träna efter schemat i tidningen tror jag. Springer lite mer bara för att känna hur det känns och det varierar lite. Kan ni som joggar förklara för mig varför tights är så bra? Vad är grejen? Är det att inget flaxar eller hur är det med det. Det kan tänkas att jag springer trots allt, men det kan bli att jag varvar. Jag skall prova rundan.


Nu måste jag tillbaka till jobbet. Ha en fin dag.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards