Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Vecka 12 Dag 1

Av Louise - 28 april 2010 23:15

Sådär ja, så ska det se ut


    

Idag fick jag min promenad till Tornby. Gick först en sväng i Skäggetorp cetrum, kollade in på klädjätten och handlade en sport-bh till mig och kallingar till Knodden. Sedan traskade jag ner i garaget och tänkte ta en titt på gymet som ligger där Gymbolaget som kostar 199 kr/månad. Tänkte kolla vad det är och vad som finns att tillgå. Finns även ett som hör ihop med detta i Tannefors. Jag gillar lite idén med ett hardcoregym som är just mer ett kom när du vill. Kod till dörren och resten sköter jag själv. Men...


Efter det knallade jag så över till Tornby, biltema, jula, rusta. Det blev en färg på rusta till kvällens målning. Det blev svart, inte mörkbrunt som jag först tänkt. Och eftersom jag inte hade huvet med mig till gården så glömde jag ritningen med mått och även snuset. Det blev lite tungt. Jag har även letat efter en cykel till Knodden. Hittade två riktigt fina på biltema, båda utan växel men bra pris. Jag föredrar utan växel men Knodden tycker om sånt. Vi får se. Han får följa med nästa gång och kolla själv, prova.


En bra dag i slutänden. Och kolla stegen. Kolla stegen.


Jo en tur till ÖB blev det. Jag köpte dessa paneler för 29 kr. Tyckte de var hemskt söta. Lite slarvigt upphängda och ostrukna. Köpte i övrigt sånt som jag tycker är billigt att handla där. Schampo/balsam och hudkräm.


 

Nu sängen.

 
 
Lovisa

Lovisa

29 april 2010 20:09

Hahaha!!!! Du går galet många steg! Helt fantastiskt :-)
Har du hittat nåt gym som funkar?!

http://viktresameditrim.blogspot.com

 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

29 april 2010 20:20

impad är jag.
Bra jobbat :)

http://nylopare.blogspot.com

 
Louise

Louise

29 april 2010 21:29

Lovisa. Finns hur många gym som helst där jag skulle vilja börja. Men problemet som jag ser det är att jag redan betalar 600 kr i månaden för min hälsa och det känns inte riktigt försvarbart att lägga till ytterligare en sådan post på min redan ansträngda ekonomi. Därför försöker jag att hitta sätt som roar mig utanför gymmet, som att köpa hantlar och pilatesbollar...så i slutänden kanske jag kommer upp i de där 199 kr som gymmet kostar. Ja, om jg kunde betala 200/mån utan att vara bunden. Då skulle jag slå till.

Peter. Tack. Och härligt att kunna impa på dig. ;0)

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Sussie

Sussie

29 april 2010 22:04

Du är ju helt fantastiskt duktig! Själv har jag glömt stegräknaren hemma i två dagar nu. Måste skärpa mig.
Efter flytten har jag i alla fall märkt att jag snabbt kommer upp i mina steg varje dag eftersom jag går till jobbet, går hem och äter lunch, går tillbaka till jobbet, går och tränar, går hem från träningen osv. Så det är väldigt positivt med den här flytten. Ingen mer buss!

http://itrimsussie.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards