Alla inlägg den 23 april 2010

Av Louise - 23 april 2010 21:37

Ah va sköntasså!!     


Vem kan låta bli att älska Tenacious D



Av Louise - 23 april 2010 15:43

Blev kvar ett pass till på jobbet idag. Har bra flyt just nu. Mycket timmar vilket ger en fin lön i slutet på nästa månad. Särskilt med tanke på påskhelgens timmar. Bra med högtider. Inte för att det brukar bli särskilt familjärt för min del, men de flesta vill vara lediga och jag får jobba och det med bra betalt.


Har passserat 20000 steg så idag blir det riktigt bra med steg. Jobbar till halv åtta. Sedan ska jag hem till Knodden och mysa ner mig i soffan. Förhoppningsvis med någon trevlig rulle. Knodden passar på att äta pizza när jag jobbar kväll.


Knepigt väder är det idag. Har varit ute hela dagen lång. Superskönt. Och det har regnat på mig, det har snöat på mig, det har haglat på mig och solen har lyst på mig. Aprilväder är verkligen pålitliga.


Ha en trevlig fredag.   

                                      

Av Louise - 23 april 2010 10:26

Ha ha...idag är det 86.7 kg ...WooHoo!!


  


Vi närmar oss 85. Så otrtoligt skönt att det lossat igen. Tänker på att nu har det lossat varje gång jag känner ett behov av att äta mera. För nog är jag hungrig emellanåt. Oftast handlar det om att jag går upp tidigt, äter första målet tidigt och sedan har jag inget kvar på kvällen. Det blir lite obalans. Hade verkligen behövt ett mellanmål eller två för att äta på regelbundna tider. Men ingen frukt eller grönsak får ätas. Det kan jag tycka är jobbigt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards