Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Vecka 8 Dag 6

Av Louise - 5 april 2010 06:22

Men vad i helvete! Var fans jävla satans förbannade skit kom den helvetes jävla snön ifrån, för fan?


Det är ju vår nu!  


Nåväl -2.0 kg denna vecka. Nu är det bara -2.2 kg kvar som skall bort till tisdagen den 13/4. Det bör inte vara omöjligt. Särskilt med tanke på att itrims våg är snällare än min.


Skall strax gå till jobb. Pressar lite kaffe först. Idag kommer det att bli många steg då jag jobbar ett långt pass. 7-19.30 Jag vet hur ledsna panshisarna kommer att vara idag. De tar sig liksom inte ut. PÅ GRUND AV SNÖ. Sedan är det två andra saker som stör mig just nu.


1. Jag skall inte behöva gå till mitt jobb innan arbetstid för att få den informationen jag behöver.

2. Jag skall inte behöva ställa min mobil till förfogande för mitt arbete. Varför skall jag betala för att jobba? Och varför ser personalen sur ut när jag lägger fram min ståndpunkt i frågan?


Jag, som inte gillar mobiltelefoner. Inte vill ha en mobil helst. Aldrig köpt en ny mobil, bara tagit över andras begagnade. Jag tycker vårt samhälle är trångt som det är. Varför ska jag ständigt vara nåbar? Jag har telefonsvarare. Krävs det i arbetet så skall arbetsplatsen stå för telefon och nät. Surgurka idag.   Men med all jävla rätt. JÄVLA SNÖ!!!


 

 
 
Nybörjarlöparen(Peter)

Nybörjarlöparen(Peter)

5 april 2010 07:24

*asg*
Kung Bore har spelat oss ett spratt.
Såsom du jobbar på med promenader borde inte vikten vara något problem. Insåg precis att jag ska till Itrim denna vecka. Det ska bli kul. Just nu känner jag mig smal och fin i kroppen och då menar jag känner för jag fortfarande rätt fluffsig utan kläder.
Stå på dig och om de kräver mobiltelefon så skulle jag en dag säga att den var trasig. Vill de då nå mig så fick de väl ge mig en :)
Så har vi det på jobbet. En jobbmobil ingen flashig sak utan en som det går att ringa på. Det är bra.

Ha en bra dag i snön

http://nylopare.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards