Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Louise - 15 januari 2011 12:55


Åter en lugn morgon. Jätteskönt. Knodden är iväg med vänner och ska tacomysa ikväll när jag jobbar. Skall ta en rejäl runda på gymmet på nya jobbet idag så jag sitter och laddar för pass. Muskelpumpning och kanske lite crosstrainer. Börjar 16.30 så jag tänkte knalla iväg om nån timma.


 


Sen sitter jag och gottar mig i bilder från Egypten, mestadels hotellet och drömmer om hur härligt det skall bli. Maj maj maj du sköna. Både jag och mamma är ju oxar så vi fyller år nästan samtidigt. Och detta skall vi fira, främst kära mot, i Egypten iförda bikini (eller baddräkt valfritt) jag testade min bikini igår, den satt helt ok. Men kanske jag vill ha en ny.


     


Kikade in på Sussies blogg en sväng och blev lite rörd. Det är så trevligt att se skillnaden hos andra, sin egen förändring blir på något vis mer reell. Hon ser så smal och fin ut. Grattis Sussie du är så snygg.

Jag har fortfrande svårt att riktigt se min förändring, som sagt mycket dagsform. Vissa dagar är jag egot själv, andra är jag samma gamla heffaklump.


Längtar till nästa helg.....längtar längtar... blir en avstickare till Uppsala för bandkoll och sedan dejt.   


ha en fin dag därute.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards