Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Louise - 6 januari 2011 23:14

Tyckte det var dags för dena bild igen. Om ni mins den...


    


Jag känner mig riktigt bra, fin, i form. Jag har några kilon kvar men de är på väg bort. Gillar numera vad jag ser i spegeln och den uppmärksamhet som jag tidigare saknat har jag nu mer än nog av. Kärlek har blivit väldigt komplicerat, bara för att jag nu har flera alternativ. Hemskt att säga, men det är verkligen inte enkelt detta. Jag komer att göra någon illa.


   


Nu har jag flaschat färdigt för idag. Men det är lite svårt att hitta sig själv efter att man mått lite sisodär och varit jäkligt fet, vem är denna nya person jag ser i spegeln. Fortfarande är det ju tjockisen som ser tillbaka på mig stundtals, även om jag börjar känna mig rätt ok igen. Ingen enkel resa och jag är jäkligt tacksam att jag tagit denna resa lite i etapper, inte allt på en gång. Och jag är ju för all del inte klar.


Svamlar jag bara nu eller känner ni igen er?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards