Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Louise - 12 januari 2011 12:10

Har en hemmaspaförmiddag idag. Har färgat håret, ögonbrynen färgade och plockade, smörjt, filat, sminkat, målat naglar på både fötter och händer.


   


Jag vet, mina händer är inte vackra. Men om de är det enda som faktiskt visar min "rätta ålder" så kan jag förlika mig med det. Får ständigt höra att jag ser så mycket yngre ut än vad jag är. Jag blir jättelycklig varje gång. Senast på jobbet, två nya kollegor, som gapar stort när man säger att man börjar närma sig 40. Men jag tror det har med stilen att göra.

Jag känner att jag blir lite katig. Faktiskt.   


En resa är planerad. Skall fira min mor utomlands i Maj. Det skall bli helt fantastiskt, egypten är resans mål och ett fyrstjärningt hotell. Nice.Jag känner mig bortskämd.


Hade skoprovardag häromdagen...här några smakprov på vad the Cat dragged out..


     


Kärlek


Jag vet vem jag vill ha. Det är så solklart. Jag är bara rädd för rejektion. Jag vet att hjärtat hoppar dubbervolter när det piper i telefonen. Jag vet vems bilder jag inte kan sluta titta på, jag vet vem jag fantiserar om. Och det börjar bli så väldigt hett. Tanken snurrar ständigt kring nedräkning...16 dagar kvar. Det klickade så omedelbart att jag inte kan bortse från det. EN likhet, en känsla. Jag hoppas så innerligt att jag har rätt... denna gång får tilläggas.Har haft fel förr. Som bekant.. Jag är som jag är.    Passionerad och lite naiv...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards