Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.


Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört på jobb. Men det är här det skall hända grejer.


Snart snart är det fredag, har haft en liten dipp och självförtrendet åkte ner i skorna. Känt mig ful, fet, och allt detta med dejten och allt runt omkring har känts stort och jobbigt. Nu tror jag det börjat vända. Det handlar oftast om någon form av förändring. Jag har fått för mig att stockholm är för snygg för mig och det var nog det som gjorde att jag kaste ner lite i egot. Men nu är det som det är, jag har gaskat upp mig och skärpt till mig. Ett taskigt självförtroende kommer man ingen vart med..ett leende kommer man hela vägen med.


Kram på er   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards