Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Louise - 2 januari 2011 11:57


Gott nytt år vänner


Jag är FORTFARANDE SJUK. Jag är så trött på denna rethosta som inte ger med sig. Börjar bli förbannad.


Det verkar dock som om jag börjat påverka min kära mor, hon skall ge rivstart en chans med coachning av mig. Jag tror, eller jag vet, att hon kan vara lika tjurig som mig. Så hon fixar detta.


Jag tränar nu fria vikter hemma, givetvis är det inte samma sak som på gymmet men det är bättre än inget. Det handlar väll om att inhandla lite justeare vikter och annan utrustning så är det bra, men det är en annan känsla att gå på gymmet, och det är svårt att fixa cablecross utan maskin.


http://www.muscles.se/styrkeovningar/


Jag märker av att bhn börjar sitta lös, men även att kupan börjar bli lite för rymlig...det är en baksida med att tappa vikt. Och jag börjar komma till åren så gravitationen har påverkan även på denna kropp. Kör med hantlar hemma, kan göra väldigt mycket på egen hand. Knodden sitter på mina ben när jag fått till hyperextensions. Äntligen vilket är grymt skönt för ryggen.


Kärlek

Vet inte om jag vågar skriva...   


Men det flödar mer kärlek i min närhet än vad jag kan hantera. I will leave it at that for now...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards