Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Louise - 25 augusti 2010 11:38

Det är inte så dumt att ha en paus ibland. Resultatet blir så omedelbart igen och det är motiverande som tusan.


Det jag har mest besvär med just nu är pussbehovet, shit. Det är värre än mat. Vad fort man vänjer sig vid att ha det tillgängligt, en annan kropp att mysa med. Ja ja. Det är bara att gå påt igen. Nu börjar jag känna mig snygg igen. Närmar mig en ny gräns, att komma under 80. Några kilo till så är vi där.   Jag flirtar på men är jäkligt kräsen ska ni veta. Har pratat med många lovande pojkar i olika åldrar. Jag vill hitta någon som är i min ålder, som vill göra saker, som har barn, som är klar med tidigare relationer. Och jag är övertygad om att därute finns säkerligen flera som passar in på de kriterierna. Dessvärre när man söker på nätet så är oftast avstånden något som ställer till problem.

Har precis träffat en kille som är 2 år äldre än mig men som bor i Karlstad.    Inte så att man direkt kan gå och ses på stan och ta en fika. Men vi chattar mycket, han är jättetrevlig och just nu gör han mig glad, även om det är virtuellt. Måste räknas för något.   


jag rör på mig enormt mycket. Har tappat pedometern, inte fysiskt utan mer lagt den åt sidan. vet att jag rör mig mycket mycket mer än vad jag satt som mål. behöver inte se. Jag jobbar tokmycket och det är trappor, och cyklar och jag motionerar från morgon till kväll. Springa, har inte blivit av ännu. Förlåt Peter. Men sen...


Nåja. livet leker och de hoppas jag att  det gör även för er. Har faktiskt saknat er....ingen nämnd ingen glömd.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards