Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Fullständigt och totalt hjärtekrossad

Av Louise - 22 augusti 2010 22:10

Det gick åt helvete. Aj som fan.


Men nu har jag återfått lite fokus. det enda som faktiskt får mig att le just nu är vågen. Fan va ledsen jag är.


Blev tokkär och föll pladask, tog slut idag. Eller i onsdags kanske. Det blev en passionerad sommarromans och nu är det över.


Jag vet att jag är svår att leva med. Mina erfarenheter gör det svårt för mig att skapa trygghet i relationer. Jag känner mig totalt värdelös, totalt omöjlig att älska.


Ja jag slår mig själv nu lite för hårt. Lägger lite för mycket ansvar på mig själv. Killen var dels relativt nyseparerad, han hade nog bråttom in i en ny relation och det blev med mig. Öppen, redo, ärlig, rak gick jag in med huvudet först efter att ha bidat min tid i stilla mak efter 3 års singelliv och det efter en 4 år lång misshandelsrelation. Nu sitter jag här med hjärtat i bitar och det nyvunna självförtroendet har fått sig en rejäl smäll. Får försöka att affirmera mig själv framåt dag för dag.


Jag är en älskvärd människa, jag har kärlek i mitt liv att både ge och ta emot, jag är vacker, jag är någon att räkna med. Jag har ett underbart liv, fantastiska vänner, en familj jag älskar, en underbar son som jag skattar högst av allt i livet.


Men ni kanske får räkna med att jag är lite låg ett tag till.



 
 
Peter

Peter

23 augusti 2010 05:22

Hej. Kul att höra ifrån dig.
Åhh relationer är inte lätt. Det sker en stor förändring i mitt liv nu.
Du har i alla fall stor självkännedom så det blir nog bra nästa gång.
Du får se det från det positiva och se att det blev en underbar sommar. Du lärde dig något. Samt att du har nog stärkt självförtroendet lite å det enligt mig.

Vi hörs.

http://nylopare.blogspot.com

Louise

23 augusti 2010 06:36

Tack Peter. Detsamma. :0)
Jo det var en fantastisk sommar. Det var det sannerligen. Relationer är skitsvårt, ursäkta ordvalet. Självförtroendet har just nu fått sig en kraftig smäll, jag kommer säkerligen att se det mer objektivt när jag fått lite mer distans. Just nu är det ganska svart. :0(

 
Sussie

Sussie

23 augusti 2010 09:58

Men där är du ju! :)

Trist att det inte höll med killen.
Det tar alltid sin tid att återhämta sig efter sådant. Hoppas du mår bättre snart!

Men i alla fall: kul att du är tillbaka!
Kram!

http://itrimsussie.blogspot.com

 
PhD

PhD

23 augusti 2010 10:41

Jag beklagar verkligen att det inte blev som du hoppades. Men från vad jag sett i din blogg är du stark och modig. Jag tror att allt som händer oss har en mening. Förhoppningsvis kommer du så småningom se något positivt i detta också. Kram och tack för inspirerande blogg

http://komitrim.blogg.se

 
Mot bättre hälsa

Mot bättre hälsa

23 augusti 2010 21:38

Hej! Hittade till din blogg, spännande att läsa dina inlägg.
Tråkigt med kärleken här nu på slutet. Jag hoppas allt löser sig!
Kram

http://www.motbattrehalsa.blogspot.com

 
Anna

Anna

28 augusti 2010 00:29

Kul att du är tillbaka har saknat din blogg! Tråkigt med mannen, men hoppas du mår bättre snart igen. Och kul att vågen får dig att le istället för tvärtom. Stor kram

http://studentitrim.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards