Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Ha ha...jag ääälskar min våg

Av Louise - 25 februari 2010 18:45


Jag har nu varit på mitt andra gruppmöte efter introduktionen. Min farhågor om att jag skulle hamna på tresiffrigt var totalt obefogade.


Kolla får ni se   


 


Vilken lättnad.


Vilken dag vi har haft. Att åka längdåkningsskidor var verkligen skittufft men sonen tyckte det var riktigt kul. Jag minns inte sist jag åkte skidor...det var längesedan. Det var så kul att vi bestämmde oss för att göra om det imorgon. Men då blir det slalom/snowboard.Men vilka köer det var till uthyrningen av skidor!! Vi höll på att vända. Men jag ville så gärna så jag erbjöd mig att stå i kön medans grabbarna hittade på annat. Vi fick verkligen vänta. Så imorgon startar vi tidigare.


     


Så ut i snön med er och bränn   



ha en underbar kväll   

 
 
Ingen bild

Carina

25 februari 2010 19:47

Var nere idag på introduktionen. Ska tillbaka på måndag och träffa coachen. :-) Ville ha en tid redan idag ju!!! Ja ja. Kanske bra att det är några dagar till att vänja sig vid det nya livet. Hade tyckt att det skulle vara bra att de först dagarna var på helgen bara. Har förstått att man kan bli lite hängig.
Tycker du e så otroligt asduktig!!! Vet precis hur du känner dig. Tror att jag väger 0,1 ton nu. Vågar inte ens väga mig längre.
Vi får se på måndag. Hör av mig om mina resultat.
Ha en underbar helg!

 
Louise

Louise

25 februari 2010 20:11

Tack :0) Du kommer känna dig lika duktig, jag lovar. Passa på och njut av sånt du gillar extra mycket nu i helgen. Säg adjö liksom.

Jag blev nog inte så hängig. Det var nån dag som jag var riktigt slut. Tipset, redan nu är. Kolla att du får i dig den vätska som krävs. Jag satt ständigt med en flaska vatten i handen. Jag tar med mig vatten i väskan. Och om jag glömmer så äter jag snö (blää). Jag fyller en kanna med vatten som rymmer 2,5 liter och ställer i kylskåpet. Den ser jag till att tömma och kan jag dricka mer så gör jag det. Min coach tipsade mig om att smaksätta vattnet med gurka och liknande. Men jag gillar vatten och på det hela har det gått väldigt smärtfritt för mig. Det gör stor skillnad på välmående om du verkligen ser till att få i dig rätt mängd vatten. Men det är skillnad från person till person. Vissa blir tröttare än andra. Starta en blogg sedan om du vill. Det rekommenderas varmt.

Jag lovar att det är måndag snart nog. :0) Och hör av dig så mycket du vill, jag svarar så gott jag bara kan.

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Mumlan

Mumlan

26 februari 2010 06:45

Snyggt jobbat Louise! :-D

Visst är det härligt när de förhatliga kilona verkar rinna av en! ;-)

http://itrim.bloggagratis.se

 
Louise

Louise

26 februari 2010 07:51

Tack och Ja a!! Det är det sannerligen *strålar stoltare än tuppen*

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Elisabeth

Elisabeth

26 februari 2010 08:23

Vad duktig du är se till att klappa dig lite extra på axel och verkligen tänka på att du har klart av det här. Har själv svårt att ta åt mig beröm, men i och med det här har jag börjat göra det. För vi är alla väldigt duktiga!!!!
Ha en bra dag!!!

http://elisabethsviktresa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards