Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Jaha....har ni saknat mig??

Av Louise - 8 december 2010 23:23


Jag har beslutat mig för att ta tag i årorna igen efter en lååååång  paus.


Vågen har stått stilla, nått kilo upp nått kilo ner, men jag har inte jobbat för något annat så som man bäddar får man ligga. Och på tal om att ligga...eller bädda.

Detta med dejtandet fick ett abrupt slut, snubben jag träffade var dömd för grov kvinnofridskränkning och det funkar inte för mig.


I sure know how to find them.....   


Min vännina tycker att jag brde ha en lysande karriär inom profilering, jag kan hitta dessa killar. Så nu går jag tillbaka till den jag gillar bäst - mig själv.   


Jag funderar starkt kring att gå tillbaka till rivstart. Det är ju tillåtet med detta 1 gång/år och det är nu ett år sedan jag började. Visst jag är tveksam men resultatet var ju så fantastiskt bra.Då inte hårresultatet, jag tycker jag blivit grymt tunnhårig sedan förra rivstarten.


Så jag skall nu dra iväg ett mail till min coach och förklara att jag vill tillbaka in på banan. Ta de sista 20 kg som jag vill ha bort. Målet blir -20 kg till maj.


Jag skall även kika runt och kolla hur det går för er andra. Har saknat er lite.


Fick en fråga om huruvida ketosfas skulle påverka amning? Någon som vet?


Vi ses ute i spåren   


Nu jäklar skall här jobbas...

 
 
Sussie

Sussie

9 december 2010 08:57

Välkommen tillbaka! Blev så glad att du hade lämnat en kommentar till mig. :)
Kul att du ska ge dig ut på banan igen!
Ha det så bra!
Kram/Sussie

Ps. Ja, jag har saknat dig. :)

http://itrimsussie.blogspot.com

Louise

9 december 2010 09:00

Tack :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards