Alla inlägg den 16 december 2010

Av Louise - 16 december 2010 12:16

 

The Return


..funkar so far till stor belåtenhet. Tror jag nått ketosfas.

För mig, och jag undrar om detta händer även fler, får jag en stark känsla av att vara utmärglad, lite insjunken och jag känner mig smal. Jätteknepig men skön känsla. Det är nu dag 4 och jag är mer peppad än någonsin.


Provade mina jeans tidigare idag och de börjar sitta lite löst. Det går så fort i början. Underbar känsla. Jobbar kväll ute även ikväll, såg fram emot lite ledig men blev bokad. Men det passar mig riktigt bra då jag får bra motion. Springer vissa delar, för att jag nu kan det.


Oj vad jag ser fram emot nästa resultat på vågen. Oj oj oj. Det är det bästa med denna metod just at det går så fort. Jag behöver verkligen den knuffen i början. Och nu, denna omgång, är det inte 40 kg som skall bort. Det är 20. Halvvägs.


Och vad jag längtar till juni. En liten låt för att få upp känslan....



Dejting


Tar det lugnt, är lite laidback. Pratar runt med en massa intressanta killar. Men är mest flirtig. Vill gärna träffa någon men kan uppleva att sexlusten försvinner en aning i samband med dieten, eller så har jag bara ett lite nytt fokus. Killar är intressanta men tar det lugnt. Det fins ju en i krokarna som är riktigt riktigt riktigt fin, men...


...ja den som lever får se.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards