Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Det där gick ju bra

Av Louise - 15 juni 2010 13:14


Hade inte skenat iväg i vikt och jag har minskat i midjemåttet, inte ökat. Nice. Vi har pratat lite om mat och om träning och min brist i ordningen på detta dom senaste veckorna.


 


Ny plan är upplagd. En lite mer avslappnad. Mest behöver jag ha en plan och lite översikt. Jag går ju inte ner i vikt. Jag har tappat en del fokus, som min coach säger. Jag skall börja göra fruktsallad så jag tittade in på netto och handlade lite frukt. Meloner och bananer. Jag äter dem kanske som de är istället för fruktsallad är inte riktigt min grej. Sen äter jag ju naturdiets dark chocolate och inte de andra barerna. Känner mig lite otrogen, men de funkar för mig.


TJing tjing

 
 
Sussie

Sussie

15 juni 2010 17:47

Härligt jobbat!!! Bra att du vågade gå dit! Jag drar mig lite för att väga mig i veckan. Hann inte gå på gruppträff idag, så jag tänkte ta vägningen i morgon när jag ska dit och träna. Känns jobbigt, men som ett nödvändigt ont.


Heja på!

http://itrimsussie.blogspot.com

 
Anna

Anna

15 juni 2010 22:10

Vad kul! Kanske är bra med en mer avslappnad approach så det är lättare att hålla i längden, ingen är ju supermänniska. Provade en så där choklad bar som du snackar så mycket om, men tyckte faktiskt att itrims var godare haha. Kämpa på!

http://studentitrim.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards