Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Louise - 29 juni 2010 20:42


Detta är så rätt. Har nu träffat hans barn, hur smidigt som helst. Ok jag är inte van vid små barn, mitt barn är stort nu. Så visst känns det knepigt att börja om med en liten femåring, hur gjorde man nu igen då?! Men vi har lagat mat tillsammans. Det funkar ju alltid att kladda och gegga med barn. Vi har rullat köttbullar, och de blev gott. Har även inhandlat en ny tv och ljud och sånt idag. Något som jag fortfarande har lite svårt för är me tarzan you Jane. Men jag får kanske tagga ner feministen lite och se det för vad det är. Min son och min nya man, min kärlek, min första pojkvän, min underbara igen har då gjort de manliga tekniska prylarna medans vi flickor har hållit oss i köket. Men det funkade ju jättebra. Vi bondade på båda håll. Helt underbart. Så kanske vill jag ha en Tarzan. Sluta vara tjejen som kan klara allt på egen hand, som spottar i näven och skruvar själv. Bevisligen så kan jag ju just det. Så ... what´s the problem.


Han är så fin . Kan knappt tro att det är sant, att han vill ha mig. Att han har tänkt på mig i alla dessa år som vi inte varit tillsammans. Att det nu klaffar och går som på räls. Att vi är så lika jag är verkligen upp över mina öron     


jag ska börja springa. Jag väger 85. Så det är dags. Och jag ser fram emot det. Och vet ni vad. Han slutade röka för min skull. För att jag har slutat.


Va fjantig jag är...   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards