Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Du har inga nya kommentarer

Av Louise - 14 juni 2010 18:00

Du har inga nya kommentarer....då är det illa.


Ush vad jag är dålig.   


Men nu fan ska jag påt igen. Jag har smaskat och ätit och gottat och bara gjort fel hela vägen. Jag har gått upp lite till...inte mycket. Men det känns i hela kroppen. jag skyller på jobbet. Jag har blivit timkåt, jag plockar alla timmar som finns. Jobbar jobbar jobbar och kan vänta mig några riktigt feta löner framöver. Så nu måste jag ta tag i mig själv. Sluta äta för fan människa. Du vet ju vart det sätter sig.


jag har ytterligare ett par juste asics som jag är nästan lika nöjd med som de andra jag köpte. Dessa är blå, det är enda felet. Och gissa vad. Jag har börjat titta på potentiella hanar att kanske dejta. jag börjar bli sugen på en relation igen. Det trodde jag inte. Har reggat mig på en sådan internetdejtpryl och kommit så långt som till flirt på msn   


Jag blev misshandlad i min förra relation. Har hållit mig på låååångt avstånd från allt vad intimitet är efter det. Blev lite trasig. Och detta faktum hänger säkerligen ihop med vikten. Har ju aldrig varit så tjock som jag var innan jag började med itrim. Men nu mår jag bra. Har en vikt som jag inte skäms över men jag vill gå ner mer. Så nu kör vi igen.


Jag skall börja med en promenad redan ikväll. Börja rensa kylen igen. Göra en stor fin sallad. Inhandla barer. Förbereda mig igen för rond II   


Möte med coach imorgon.


 
 
Socker

Socker

14 juni 2010 18:49

Du kommer att klara det! Det är bara att tänka framåt, inte bakåt. kram kram

http://www.metrobloggen.se/itrimnu

 
Peter

Peter

14 juni 2010 19:26

Hej Kul att höra av dig igen.
Roligt att du är på G och att du är sugen på lite flirt. Det är ett friskhetsteckan som heter duga.
Beklagar din förra relation INGEN är värd en sådan relation och jag skäms över att tillhöra det könet som det oftast handlar om.

Nåväl jag får lite hmm vad tänker hon nu då när jag läser vad du ska handla. Gör inte om misstaget och börja köra stenhårt på en gång. Det klarar du inte. Kolla hur du äter idag och gör det lite bättre undan för undan. Det är långsiktigheten som är viktigast.

Kul att du är tillbaks :)
Kämpa på

http://nylopare.blogspot.com

 
Louise

Louise

14 juni 2010 19:47

jag har inte slutat med barerna. Jag ska dra in på digestivekexet med smör, mackan med kokt skivat ägg, pastan (även om det är liten mängd) och jag måste ut och springa igen. Röra på mig. jag skall gå nu. NU. Och jag har en dejt imorgon kväll. Oh shit pomfritt. Va nervös jag är.

http://itrim69.bloggplatsen.se

 
Sussie

Sussie

14 juni 2010 21:21

Hej! Vad kul att du är tillbaka!
Bra att du känner att du orkar och vill ta tag i allt igen.
Och vad spännande med en dejt! Lycka till! :)

http://itrimsussie.blogspot.com

 
Peter

Peter

14 juni 2010 21:51

Var dig själv bara så kommer det gå bra. Jag lovar.
Spännande med dejt. Det var länge sedan nu :)

http://nylopare.blogspot.com

 
Anna

Anna

14 juni 2010 21:57

Kul att du e tillbaks Louise, och vad roligt att du ska på dejt. Tråkigt med din förra relation, men alla män är inte skitstövlar och jag hoppas verkligen att du får en lyckad dejt med en trevlig man imorgon, det är du värd! Hoppas du kommer igång med hälsan igen, har saknat din blogg! Och som du säkert redan vet, du är ju kommit långt ifrån den vikt du började med. Kämpa på!

http://studentitrim.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

14 juni 2010 23:12

Hej Louise!
Jag hittade din blogg via itrim och du inspirerar mig! Jag är inne på min 3-e vecka av snabb och det är så kul att läsa om din viktminskning!
Lycka till imorgon och uppdatera gärna om hur det går! :)

http://itrimsandra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Norrland

15 juni 2010 07:25

Åh, vad bra att du är tillbaka! Jag har saknat din blogg, du som har inspirerat mig hela vägen, blir så deppig när du "försvinner"! :) Men härligt att du är tillbaka som sagt, för även om du inte vet det så kämpar jag ju "med dig"! Äter 2+2 och det går helt okej, men det är svårt att börja äta.... Lättare med bara ersättningar... Date, spännande, härligt, roligt, sommarflirt! Ha en skön sommar nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 16 februari 2011 08:30

Jag är här. Har bara blivit uppäten av livet, som det kan bli ibland, för mycket jobb träning barn kärlek....för lite tid..   Ska bättra mig. SNart. ...

Av Louise - 2 februari 2011 09:55

Vikten fortsätter sakta neråt, tror jag går och väntar på efterskalv efter helgen, men de kommer visst inget. Och det är bra. Jag väger mindre nu än vad jag gjort på många många år..det är bra. Mindre bra är att stockholm inte verkar fullt så...

Av Louise - 31 januari 2011 01:19

....och druckit alkohol      Det var fantastiskt gott. Så nu är det 2+2 som gäller samt hård träning.   Dejten har gått bra. Inget är solklart, inget är 100 % men det kittlar...     Har känt mig fin och uppskattad och nervositeten lade si...

Av Louise - 28 januari 2011 00:56

Jag är så nervös...får inget gjort. Eller jo, jag tränar, jag jobbar häcken av mig..men så fort jag kommer hem så går jag mest runt och vankar. Dejt imorgon och jag är så nervös så nervös så nervös...vill så gärna men har en obehaglig känsla i magen ...

Av Louise - 24 januari 2011 15:36

på gym. YEAH!!! Det fick bli så. Kompis som tjatat lite (behövdes ej så mycket tjat) och det blev gymbolaget.   Men oj vad liten jag kände mig där, alla är så vältränade och alla vikter så stora och tunga jämfört med det lilla rehabgym jag kört p...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards