Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Louise - 28 februari 2010 16:21

..under VLCD?


Jag drömmde en natt i början av VLCD att jag åt massor med sockerdragerade jordnötter, typ M&M. Nävar. Jag vaknade och kände att FAN nu har jag ju sabbat allt. Innan jag sekunderna efter förstod att jag drömt. Men jag hade dåligt samvete hela dagen. Över en dröm.

Av Louise - 28 februari 2010 10:16


Känner mig lite frusen idag, men efter att ha lyssnat på lite gamla favoriter som The Creeps...ni vet


"She say´s ooooh oh I like it.. Everything is cool and mellow, your face is turning green and yellow. A girl is saying Hello! Hello. Aw shucks! - You're thinkin' wellohwelloh"


så känner jag mig lite varm i kläderna igen. Har dansat runt lite och svängt på höfterna. Super för humöret och super när man känner sig lite frusen.


Idag blir det promenad som uppvärmning och sedan ett pass på itrim. Ska även handla lite nytt till tisdagens menyändring. Imorgon är sista dagen på VLCD. Nu blir det smoothies. Tänkte köpa en platta med tre av varje sort för att se vilka jag gillar bäst. Och även barer. Det står inte att de är LCD i foldern men jag hoppas att de är det. Vore fint med lite tuggmotstånd. Ska fråga först så att jag är säker på att det blir rätt. Better safe then sorry!


Have a nice day   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards