Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Louise - 15 februari 2010 22:23

Nu har jag kört rivstart i en hel vecka. Jag har gått ner ca 3 kg. Helt ok. Jag glömde min stegräknare hemma idag, det var lite jobbigt. Every step counts liksom. Men jag vet ungefär hur många steg dagens promenad kan ha gett med lite diff. Jag tror att jag ligger strax över 10 000 steg. Det skulle innebära att jag klarat veckans vardagsmotion utan större problem.


Dagen har varit händelserik. Jag har varit på en arbetsintervju, vilket känns som om den gått riktigt bra. Det tror jag beror mycket på att jag mår väldigt bra just nu. Jag oroade mig mycket över att min vikt skulle vara ett problem, men jag vet egentligen att det sitter i huvudet. Ingen dömmer mig hårdare än mig själv.


Veckans fasta gör att jag känner mig lätt i kroppen. Jag känner mig nyttig. Jag mår riktigt bra och livet känns roligt.


Jag har även lagt om kosten lite för sonen. Eller snarare lagt till grönsaker. Skall sanningen fram har det nästan varit obefintligt det senaste året. Jag hade sannerligen tappat allt. Var deprimerad, trött och utan spunk.


 


Imorgon är det en ny vecka. Två veckor kvar tills jag kan börja med lite andra alternativ till menyn. Imorgon skall jag även på ännu en intervju. Ska bli spännande. Livet är bra härligt.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Nätverket

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Artiklar om fetma och motion

Kaloriräknare

Inspiration

Event


Ovido - Quiz & Flashcards